Hej från Malmö - Reisverslagen van Reina Hibma - WaarBenJij.nu Hej från Malmö - Reisverslagen van Reina Hibma - WaarBenJij.nu

Hej från Malmö

Gedurende 'spring semester' breng ik een deel van mijn studie hbo verpleegkunde door in Malmö en studeer ik aan Malmö University. Ik volg hier vakken aan de school en ga 3 stages lopen: in het ziekenhuis, in de thuiszorg en in een verzorgingshuis.

Op deze pagina vertel ik over mijn ervaringen hier.

Recente Reisverslagen:

25 Juni 2015

Weer thuis! Wer thús! Home again!

09 Juni 2015

Time flies.. Het zit er alweer bijna op!

19 Mei 2015

Update!

09 April 2015

Bijzondere en leerzame weken

21 Maart 2015

The end of an era: eerste stage afgerond!
Reina

Gedurende 'spring semester' breng ik een deel van mijn studie hbo verpleegkunde door in Malmö en studeer ik aan Malmö University. Ik volg hier vakken aan de school en ga 3 stages lopen: in het ziekenhuis, in de thuiszorg en in een verzorgingshuis. Op deze pagina vertel ik over mijn ervaringen hier.

Actief sinds 10 Jan. 2015
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 9785

Voorgaande reizen:

08 Januari 2015 - 15 Juni 2015

Hej från Malmö

Landen bezocht: